martes, 4 de enero de 2011

Tovalloler o instrument musical?

Tinc un traster amb un petit taller per fer les meves "inquietuds", però sempre em molestava un tovalloler que vaig comprar a l'IKEA i que mai l'he fet servir.

A l'escola del meu fill em van comentar que el pati estava "soso" i que li faltava una mica de "vidilla" i s'en va encendre la bombeta.... Per que no faig un instrument musical amb el tovalloler? Doncs bé, aquí teniu un abans i un desprès d'aquest singular "tubular bells".

A part d'aquest instrument també vaig fer un pal de pluja amb un tub de PVC i quinze cargols. Ah!!! dintre vaig posar llenties...



Al pati de l'escola també han posat unes cordes i una espècie de túnel i escala tot junt... La veritat és que ha quedat molt més xulo.

Si voleu veure més fotos podeu anar al blog del Joan Creus, què a més, fa una explicació de com va anar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario